2 reacties op “Reacties op Systeemonderhoud Crocodile

  1. Als je een werkelijk complete backup hebt op root niveau kan het inderdaad, want het licence file bepaald welke “machine” het is, maar wel vreemd dat ze dat bij de vervanging niet geplaatst hebben, want als ie geen verbinding kan maken is dat ik dacht licence.loc er niet staat in de root hebben ze wel iets belangrijks vergeten.

    Maar het kan ook aan de nieuwe Content Manager liggen, daar heb ik ook twee keer een geagiteerd mailtje aan becker.de aan geweid, na een update deed ie het opeens niet meer, terwijl ik toen wel zo’n 24maands update had.
    Het is gewoon erg jammer dat Becker intussen al weer twee keer van eigenaar is veranderd, en iGo daardoor zo onbekend blijft, want op de mobiele Telefoon werkt het helemaal bizar lekker 🙂

    Maar ook voor Android hebben ze de ontwikkeling stopgezet, maar goed ik heb eigenlijk liever oude kaarten, die nieuwe wegen, blijken altijd ten koste te gaan van mooie oude weggetjes 🙂

  2. Hoi,
    Ik heb in het verleden ook al eens over de Z100 gepost. Nu zit ik met het volgende: mijn unit was defect geraakt door kortsluiting. Hij is bij Becker (Audio Service in Elst) gerepareerd, in die zin dat de interne unit compleet is vervangen. Nu kan de Content Manager hem niet meer herkennen want, intern andere unit c.q. serienr. Nu dacht ik: kan ik niet vanuit de directory waar de backup staat die inhoud compleet over de bestaande heen kopiëren? Hebben jullie hier ervaring mee?
    Bedankt alvast voor een reactie,
    Groet Gerard Val.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Als je e-mail-adres gelinkt is aan een avatar op Gravatar, zal je avatar te zien zijn bij je commentaar.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.