Welkom, onbekende!

Inloggen  Inloggen

Motorrijden: heropstapper en onderuit gaan

syl

8 Aug 2016

heb mezelf onlangs aangemeld hier. ben n heropstapper en vroeg al in een post waar ik terecht kan bij soortgelijken en mijn vragen en opmerkingen kan stellen bij degenen die ook weer beginnen. maar misschien is dit wel de juiste topic.

vandaag m'n 4de heropstaples gehad. ging onderuit bij het zeer langzaam slalommen om de pionnetjes heen. ja, moet vooruit kijken, waar wil ik heen etc. theorie weet ik wel maar ik baalde ontzettend dat dit gebeurde. "gebeurt iedereen wel 's" waren de bemoedigende woorden van de rijinstructeur.

waar ik n ontzettende moeite mee heb is het wennen aan zo'n snelle nieuwe motor. ben van vroeger uit gewend aan ouwe brakken. en nu, ik hoef m maar aan te wijzen en het gaat al. ik merk dat ik er zelfs een beetje bang van ben.

meer mensen zulke ervaringen? en ik lees op de site vele antwoorden over 'angst"....ik mot er doorheen! 

oja, hoe kan ik hier instellen als ik antwoord heb gekregen? \

groetjes,

syl 

syl

10 Aug 2016

yeh, vandaag de 6 pionnetjes gehaald (gezien de depressie van afgelopen maandag waarop ik onderuit ging), ben ik heel blij. by the way, bij onze rijschool kennen ze allemaal jullie site! top! 

vliegtuig    Sylvia

Forum van de Luie Motorfiets, voor Motorrijders