Welkom, onbekende!

Inloggen  Inloggen

Site reacties: Motorrijden in Spanje

Gebruiker

Reactie

17 Jun 2010

Ik vind dat je een mooi en duidelijk verslag hebt gemaakt over spanje en het rijden er in met de motor.

Bij mij komen veel vragen binnen over het wel of niet mogen rijden van motor met aanhanger, in spanje als het wel mag , waar kan ik dan daar info over vinden, en wat zijn de voorwaardens, als het niet mag  waarom niet, het is toch een europa .ik kan de vragen nog niet beantwoorden, maar ben er wel mee bezig. maar jij bent al erg goed bezig complimenten.

http://motorritten.web-log.nl

Arend

Gebruiker

Sylvia

17 Jun 2010

De moderators: We houden de boel een beetje in de gaten en geven antwoord.

Volgens de ANWB mag je in Spanje geen aanhanger achter je motor hebben.   Voor alle zekerheid zou je contact kunnen opnemen met het Spaans Verkeersbureau

En wat Europese verkeersregels betreft: dat is helaas nog niet het geval inderdaad, anders zou er bij ons geen maximum snelheid zijn op snelwegen 

Volgens mij wordt er wel aan gewerkt om het op elkaar af te stemmen.

Je ziet dat ook in de VS: de staten daar zijn veel meer "samen" dan onze Europese landen, maar toch hebben alle Amerikaanse staten nog steeds hun eigen verkeersregels. Dat is blijkbaar een van de lastigste zaken om te harmoniseren.

Gebruiker

Reactie

14 Jul 2010

Hallo Sylvia,

Ik kwam bij toeval op deze site terecht omdat ik weer iets op moest zoeken over sevillanas.

De stijl van de verhalen en de opzet van de site kwam me bekend voor.
Jaren geleden is het alweer nadat je sevillanas had gedanst in Spanje en je afvroeg of je dat in Nederland ook kon leren.

De site is een stuk mooier geworden en wat een prachtige foto's.

Groetjes, William

vliegtuig    Sylvia

Forum van de Luie Motorfiets, voor Motorrijders