Welkom, onbekende!

Inloggen  Inloggen

Ritjes en evenementen: 1e Luie-motortocht op 4 september 2010

Gebruiker

Triumphator

15 Jun 2010

gewijzigd

Hallo allemaal,

Net terug van een leuk motorweekend op de Veluwe en in Duitsland heb ik de smaak te pakken. Ik   ben pas kort op het forum en heb tot nu toe voornamelijk gelezen, maar het wordt tijd om ook eens een actieve bijdrage te leveren en die luie motoren aan wat fitness te laten doen. Tegelijk een mooie gelegenheid om met anderen in "levende lijve" kennis te maken  en daarom wil ik op 4 september a.s. de 1e Luie-motortocht 2010 organiseren. 
Ik heb een leuke route in gedachten  met start en finish in Wessem in Midden-Limburg en het paspoort moet mee want het wordt een zgn. 3-landentocht.  Aangezien ik geen idee heb hoe groot de belangstelling daarvoor is (het is de 1e keer) en de forumlezers verspreid door het hele land wonen, wil ik graag vroeg weten wie er met hoeveel op de geplande datum meegaan (een eventuele alternatieve datum is ook nog mogelijk). Voor de mensen die van ver moeten komen, kan ik desnoods overnachtingen regelen, kun je er een mooi weekend van maken  .

Om een beetje inzicht te krijgen, begin ik nu maar vast met een peiling. Wie doet er mee?

(bike)

Groeten,
Leon

Gebruiker

Ernst

23 Jun 2010

De moderators: We houden de boel een beetje in de gaten en geven antwoord.

Misschien toch een alternatieve datum kiezen?

Kennelijk kunnen er niet veel mensen op die datum, misschien het laatste weekend van September, of het eerste van October? 

To boldly go to Infinity and back again...
Gebruiker

Triumphator

24 Jun 2010

Het houdt niet over qua belangstelling, er zijn ook geen mensen die aangegeven hebben dat ze graag mee zouden gaan maar wel op een andere datum, dus laten we het maar voor wat het is. Iedereen kan per slot van rekening ook gewoon op eigen gelegenheid een ritje door het mooie zuiden maken.

Ernst zei al "Het forum is eigenlijk alleen opgezet om de antwoorden die we vroeger per mail gaven, voor iedereen zichtbaar te maken, immers kan daar ook voor anderen nuttig informatie inzitten."  laten we dat dan maar in ere houden.

Groeten

Leon

Gebruiker

Ernst

24 Jun 2010

Het is nog een heel jong forum hè, daar kun je niet gelijk een M-F mega meet van verwachten.

Hou ik ook niet an trouwens, met kleine groepen rijden is veel leuker, voor jezelf, maar vooral ook voor de omgeving. Want sinds we aan het enige stukje van de Mergelland route wonen dat sinds de instelling van die route in 1972 niet veranderd is, weet je wat het is om groepen van 40 of 60 man langs te horen komen.

We kijken eind september wel effe hoe het er dan mee staat, want er zijn toch al best wat mensen geweest ook uit Belgica die om een ritje vroegen :-)

Gebruiker

pleister

25 Jul 2010

Geschreven door: Triumphator

Het houdt niet over qua belangstelling, er zijn ook geen mensen die aangegeven hebben dat ze graag mee zouden gaan maar wel op een andere datum, dus laten we het maar voor wat het is. Iedereen kan per slot van rekening ook gewoon op eigen gelegenheid een ritje door het mooie zuiden maken.

Ernst zei al "Het forum is eigenlijk alleen opgezet om de antwoorden die we vroeger per mail gaven, voor iedereen zichtbaar te maken, immers kan daar ook voor anderen nuttig informatie inzitten."  laten we dat dan maar in ere houden.

Groeten

Leon

Hoi Leon,

Ik ben nog maar net lid van het forum, en kan jou initiatief wel waarderen hoor! Ik heb wel belangstelling in een toertocht, maar ben de komende weken (maanden??) uitgeschakeld (letterlijk en figuurlijk) ivm met een operatie aan mijn voet a.s. vrijdag.....

Grtz., Paul.

Growing OLD is inevitable, growing UP is optional.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Gebruiker

Ernst

26 Jul 2010

Da's lullig, misschien even met Dr. Costa bellen, want Rossi heeft net  zes weken na een *open* botbreuk, een podiumplaats in Amerika gehaald, dus wie weet kan die een snel revalidatie programma voor je opzetten ?

In ieder geval sucees met de reparatie.

vliegtuig    Sylvia

Forum van de Luie Motorfiets, voor Motorrijders